ARĪ TURPMĀK JĀVALKĀ MEDICĪNISKĀ MASKA VAI RESPIRATORS

31.03.2022.

Pašlaik saslimstība ar “Covid-19” mazinās, tādēļ valdība lēmusi no 1. aprīļa atcelt lielāko daļu epidemioloģiskās drošības pasākumu. Taču ārstniecības iestādēs, tostarp Ventspils poliklīnikā, saglabāta prasība lietot medicīnisko masku vai respiratoru.

Ārstniecības iestādes klasificētas kā vides ar īpaši augstu inficēšanās risku, tādēļ to darbiniekiem un apmeklētājiem arī pēc 1. aprīļa jāvalkā medicīniskās maskas vai FFP2 respiratori bez vārsta.

Vienlaikus joprojām aicinām izvērtēt iespēju pierakstus veikt attālināti (zvanot uz tālruņa numuru 63622131 vai rakstot ziņu uz e-pastu registratura@ventspilspoliklinika.lv), lai izvairītos no drūzmēšanās. Atgādinām, ka atsevišķiem mūsu pakalpojumiem ir pieejams elektroniskais pieraksts portālā www.piearsta.lv (pakalpojumus, uz kuriem iespējams pierakstīties elektroniski, var apskatīt šeit).

No 1. aprīļa, apmeklējot Ventspils poliklīniku:

• jāvalkā medicīniskā sejas maska vai FFP2 respirators bez vārsta (maska vai respirators jālieto visu apmeklējuma laiku, aizsedzot gan muti, gan degunu);
  • jāievēro 2 metru distance no personāla un citiem apmeklētājiem;
  • lūdzam ierasties ne ātrāk kā 15 minūtes pirms pieraksta laika;
  • aicinām izmantot roku dezinfekcijas līdzekli, kas pieejams pie ieejas;
  • lūdzam virsdrēbes atstāt garderobē.