"COVID-19" IEROBEŽOJUMI POLIKLĪNIKĀ!

Ventspils poliklīnikā aizvien ir spēkā ierobežojumi, kas ieviesti pēc tam, kad valdība pagājušā gada 11. oktobrī valstī izsludināja ārkārtējo situāciju, lai ierobežotu “Covid-19” infekcijas izplatību un nepārslogotu veselības aprūpi.

Epidemioloģiskās drošības nolūkos pašlaik Ventspils poliklīnikā:

• ieeja tiek organizēta no pagalma puses, pie ieejas esošais reģistrators organizē pacientu plūsmu;
  • apmeklējums iespējams tikai ar iepriekšēju pierakstu (izņēmums ir laboratoriskie un elektrokardiogrāfijas izmeklējumi, ja pacientam ir ārsta nosūtījums);
  • ģimenes ārsti arī akūtajās stundās pacientus pieņem tikai pēc iepriekšēja pieraksta;
  • reģistratūra pacientus klātienē neapkalpo (lai sazinātos ar reģistratūru, aicinām zvanīt uz tālruņa numuru 63622131 vai rakstīt ziņu uz e-pastu registratura@ventspilspoliklinika.lv).

Apmeklējot poliklīniku, ikvienam pacientam jāierodas savā sejas aizsargmaskā (lūdzam ņemt vērā, ka aizsargmaskai jāaizsedz deguns un mute un jābūt uzliktai visu apmeklējuma laiku). Pie ieejas pieejams roku dezinfekcijas līdzeklis. Aicinām pacientus ierasties tikai uz pieraksta laiku, lai lieki nedrūzmētos un atgādinām, ka laikā, kamēr atrodaties iestādē, jāievēro divu metru distance no personāla un citiem apmeklētājiem.

Ierobežojumi Ventspils poliklīnikā ieviesti, balstoties uz Ministru kabineta 2021. gada 9. oktobra rīkojumu “Par ārkārtējās situācijas izsludināšanu”. Pašlaik pieņemts, ka ierobežojumi valstī ir spēkā līdz 28. februārim. Vairāk par spēkā esošajiem ierobežojumiem var lasīt tīmekļvietnē covid19.gov.lv.

Ierobežojumu mērķis ir pasargāt gan mediķus, gan pacientus, tādēļ aicinām iedzīvotājus būt saprotošiem!